Acest site foloseste cookie-uri pentru a imbunatati experienta de navigare. Daca folositi website-ul nostru, sunteti de acord cu salvarea de cookie-uri in calculatorul / dispozitivul dumneavoastra. Pentru mai multe optiuni cu privire la cookies, accesati sectiunea setari a browser-ului dumneavoastra.

Aboneazate la Noutati

* camp obligatoriu

TOP PRODUSE

Autoritatea Nationala pentru Protecţia Consumatorilor 

Adresa: Bucureşti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1

Telefon consumator: 0219551

E-mail: office@anpc.ro



CUM CUMPĂR
Cum cumpăr

Dorim ca experienta de a cumpara produse din magazinul Aranjareamesei.ro sa fie cat mai simpla si placuta pentru clientii nostri.

Va rugam sa cititi mai jos raspunsurile pe care le-am pregatit pentru cele mai frecvente intrebari legate de procesul de cumparare.

Daca aveti alte intrebari sau nelamurile va rugam sa ne contactati la telefon 0737.734.771 sau pe e-mail la contact@aranjareamesei.ro

 

1. Cum cumpar/ lansez o comanda?
Nimic mai simplu.

Pasul 1: Te duci pe pagina produsului si dai click pe butonul COMANDA. Vei ajunge pe pagina cosului de cumparaturi. De aici poti fie finaliza comanda sau continua cumparaturile.

Pasul 2: Dupa ce ai ales toate produsele si le-ai adaugat in cosul de cumparaturi trebuie sa completezi datele tale de contact si sa trimiti comanda,

Important! Comanda minima este de 100 lei (valoare totala cu TVA, neincluzand cheltuielile de transport).

Pasul 3: Vei fi contactat in maxim 24 de ore (zi lucratoare) de un reprezentant al nostru pentru confirmarea prezentei pe stoc a produselor comandate. Nicio comanda nu va fi livrata pana nu va fi confirmata.

De asemenea, ne poti contacta la numarul de telefon afisat in pagina produsului sau la pagina de contact.

 

2. Cat dureaza pana voi primi comanda?
Ca regula, produsele aflate pe stoc vor ajunge la tine in 1-2 zile lucratoare, in functie de ora si ziua in care ai lansat comanda, curier si de zona in care te afli.

3. Cat costa livrarea produselor?

Valoarea minima a unei comenzi este de 100 lei.

Pentru valori de pana la 300 lei costul transportului este de 12 lei pe trimitere (colet).

Peste 300 lei costul transportului este suportat de noi (GRATUIT).

Pentru cei care locuiesc in localitati indepartate, costul transportului poate varia, astfel incat vom trimite produsele doar dupa consultarea in prealabil pe e-mail sau telefonic cu clientul si confirmarea comenzii.

4. Cum se livreaza produsele?

Livrarea in IASI se face in decursul zilei in care comanda a fost finalizata si confirmata, daca finalizarea a fost efectuata pana la ora 11:30 sau in termen de 24 de ore (o zi lucratoare) pentru comenzile finalizate dupa aceasta ora.

Livrarea in restul tarii se face in termen de 24 de ore (o zi lucratoare) pentru comenzile finalizate si confirmate pana la ora 12:00 si in termen de 48 de ore (doua zile lucratoare) pentru comenzile finalizate dupa aceasta ora.

5. Cum platesc?

Plata se poate face:
A. In numerar, la livrare (sistem ramburs).
B. Prin banca: daca preferati aceasta modalitate de plata, va rugam sa ne anuntati; un reprezentant al COMPANIEI. se va ocupa de toate detaliile (factura proforma, confirmare plata etc.) astfel incat comanda dvs. sa fie livrata in cel mai scurt timp. Livrarea produselor se va face numai dupa intrarea banilor in contul nostru. Confirmarea platii poate dura intre 24 si 48 de ore (1 -2 zile lucratoare).

6. Conditii de returnare a produselor

Mai multe detalii despre conditiile de returnare gasiti in sectiunea Termeni si conditii

 

Y2M1Y