Acest site foloseste cookie-uri pentru a imbunatati experienta de navigare. Daca folositi website-ul nostru, sunteti de acord cu salvarea de cookie-uri in calculatorul / dispozitivul dumneavoastra. Pentru mai multe optiuni cu privire la cookies, accesati sectiunea setari a browser-ului dumneavoastra.

Aboneazate la Noutati

* camp obligatoriu

Autoritatea Nationala pentru Protecţia Consumatorilor 

Adresa: Bucureşti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1

Telefon consumator: 0219551

E-mail: office@anpc.ro



» CONDITII RETUR GRATUIT
CONDITII DE RETUR GRATUIT

Conditii de retur GRATUIT

1. Conditiile acestei campanii de retur gratuit primeaza in fata Termenilor si Conditiilor Generale AranjareaMesei.ro;

2. Oferta este valabila doar pentru localitatile acoperite de Fan Courier cu zero km suplimentari. Clientii care nu au adresa de livrare intr-una din aceste localitati pastreaza toate drepturile de retur a produselor conform prevederilor legale si celor specificate in Termenii si Conditiile Generale de utilizare a website-ului, mai putin plata taxei de retur de catre AranjareMesei.ro;

3. Clientii au la dispozitie 14 zile calendaristice pentru a solicita returul produselor;

4. In cazul respectarii conditiilor de retur, AranjareaMesei.ro va returna banii clientului si va plati in plus transportul pentru retur;

5. Informatiile necesare care trebuie furnizate AranjareaMesei.ro pentru trimiterea curierului sunt urmatoarele:

-  data expedierii coletului;

-  numarul Comenzii;

-  suma de returnat;

-  adresa de unde curierul urmeaza sa preia coletul de retur;

-  modalitatea de plata dorita (datele contului bancar sau voucher de cumparaturi echivalent cu suma produselor returnate).

6. La primirea informatiilor referitoare la intentia de retur a clientului, AranjareaMesei.ro efectueaza o solicitare la curier si trimite curierul la adresa indicata in comunicarea clientului pentru a ridica coletul de returnat. Costurile de transport ale coletului/elor returnate nu intra in responsabilitatea clientului, acestea urmand a fi asumate de AranjareaMesei.ro.

7. In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu AranjareaMesei.ro).

8. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

9. In cazul in care clientul a constatat un defect al produsului in momentul receptionarii comenzii, inclusiv defecte sau sparturi ce pot fi cauzate de conditiile de transport, clientul are obligatia de anunta AranjareaMesei.ro in maxim 24 de ore fie prin e-mail la contact@aranjareamesei.ro sau telefonic la 0232.219.494.Clientul va trimite fie dovezi sub forma de fotografii sau va returna produsul dupa contactarea noastra prealabila. In cazul respectarii acestor conditii, clientul poate opta pentru schimbarea GRATUITA a produsului de catre AranjareaMesei.ro sau pentru returnarea integrala a banilor.

10. In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata.

11. In cazul in care AranjareaMesei.ro va renunta la acoperirea costului de retur (plata taxei de returnare), clientii care au comandat pana la acel moment vor beneficia in continuare de conditiile de retur gratuit  pana la expirarea celor 14 zile calendaristice din momentul achizitiei. O astfel de renuntare nu atinge drepturile legale ale clientilor de a returna produsele si de a primi banii inapoi conform prevederilor legale.

 

YzdmYmNi