Acest site foloseste cookie-uri pentru a imbunatati experienta de navigare. Daca folositi website-ul nostru, sunteti de acord cu salvarea de cookie-uri in calculatorul / dispozitivul dumneavoastra. Pentru mai multe optiuni cu privire la cookies, accesati sectiunea setari a browser-ului dumneavoastra.

 

 

Partenerii nostri:

 

LA PROMOTIE

Preţ 123,68 LEI
In stoc
Preţ 141,90 LEI
In stoc

Autoritatea Nationala pentru Protecţia Consumatorilor 

Adresa: Bucureşti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1

Telefon consumator: 0219551

E-mail: office@anpc.ro



TERMENI SI CONDIŢII
Termeni si conditii de utilizare Aranjareamesei.ro

 

TERMENI SI CONDITII GENERALE

 

DEFINITII

Site-ul www.aranjareamesei.ro este proprietatea S.C. BOHEMIA S.R.L. (denumita in continuare COMPANIA), persoana juridica de nationalitate romana, cu sediul in municipiul Iasi, localitatea Valea Lupului, str Diminetii nr 3, CUI RO15130670, nr. inmatriculare J22//43/2003.

Acest document stabileste termenii si conditiile in care puteti utiliza site-ul numit in continuare AranjareaMesei.ro.

Accesul la, precum si utilizarea site-ului AranjareaMesei.ro se face sub autoritatea acestor reguli, in termenii si conditiile de mai jos. Utilizarea site-ului, logarea si accesul la servicii presupune acceptarea acestor termeni si conditii.

”site” = domeniul www.aranjareamesei.ro si subdomeniile acestuia

"utilizator" =  orice persoana fizica sau juridica care va accesa site-ul

"client" = persoana fizica sau juridica care efectueaza o comanda pe site

”cont” = sectiunea din site formata dintr-o adresa de email si o parola ce permite utilizatorului transmiterea comenzii si care contine informatii despre utilizator si istoricul sau in site (comenzi, facturi)

”comanda”=documentul electronic ce intervine ca forma de comunicare intre COMPANIE  si utilizator

 DREPTURI DE AUTOR, MARCA SI PROPRIETATE INTELECTUALA

COMPANIA ofera acces liber la site-ul AranjareaMesei.ro si va autorizeaza sa vizualizati, imprimati si sa transmiteti informatii existente pe site doar in scopuri personale, noncomerciale.

Dreptul de copyright pentru informatiile existente pe acest site este detinut de COMPANIE sau de partenerii sai. Nici un material de pe acest site nu poate fi reprodus partial, integral sau modificat fara permisiunea anterioara explicita, prin acord scris, al COMPANIEI.

Continutul acestui site, textele, grafica, fotografiile, software-ul, logo-urile si orice alte materiale prezente pe site sunt protejate de legea dreptului de autor si sunt proprietatea COMPANIEI.

Este interzisa crearea de legaturi cu acest site ale altor site-uri sau invers, fara un acord prealabil scris. In situatiile in care acest lucru se intampla fara acordul scris explicit al COMPANIEI, COMPANIA nu isi asuma responsabilitatea pentru site-urile neafiliate cu care acesta ar putea fi legat, pentru materialele postate pe acest site de catre alte persoane decat cele autorizate de COMPANIE si isi rezerva dreptul de a solicita sanctionarea conform legislatiei in vigoare pentru orice actiune de acest tip, care nu are acordul sau prealabil.

COMPANIA sau terte parti pot furniza autorizat, prin intermediul site-ului, legaturi (“link”-uri) catre alte pagini sau resurse.  COMPANIA nu garanteaza, nu este si nu poate fi facuta responsabila in nici un fel de disponibilitatea acestora, de forma, continutul, publicitatea, produsele sau alte materiale disponibile pe site-urile respective. COMPANIA nu va fi responsabila sau pasibila de a plati despagubiri, direct sau indirect, pentru orice paguba sau pierdere cauzata sau presupusa a fi fost cauzata de sau in legatura cu folosirea sau increderea in informatiile, continutul, bunurile sau serviciile puse la dispozitie de site-urile respective.

Reproducerea, copierea, multiplicarea, vinderea, revinderea sau exploatarea unei parti a serviciilor, accesul sau folosirea serviciilor sau informatiilor puse la dispozitie de COMPANIE prin intermediul site-ului intr-un mod care violeaza legislatia romaneasca sau internationala in materie de drept de autor si proprietate intelectuala, implica raspunderea civila sau penala pentru astfel de actiuni.

COMPANIA isi rezerva dreptul de a impiedica prin orice mijloace contactarea si utilizarea acestui site si de a solicita sanctionarea conform legislatiei in vigoare a persoanelor implicate, daca exista dovada ca scopul este distrugerea sau alterarea site-lui, a continutului sau securitatii acestuia sau incercarea de a ataca sau discredita COMPANIA sau partenerii sai, produsele, serviciile si angajatii acestora.

Orice eventual litigiu in legatura cu acest site este de competenta instantelor de drept comun din Romania.

REGULI DE UTILIZARE:

Nu sunt permise:

- copierea, multiplicarea, distribuirea, arhivarea sau pastrarea, prin orice mijloace, inclusiv electronice, magnetice sau computerizate, a materialelor si informatiilor existente pe acest site;

- incercarea de a interveni, prin orice mijloace, in continutul acestui site, stergerea sau modificarea prin orice mijloace a materialelor si informatiilor publicate, sau incercarea de a actiona in acest scop;

- incercarea de a scana, sonda sau a testa vulnerabilitatea oricarui sistem din reteaua sau a retelei COMPANIEI sau accesarea oricaror servere sau servicii din reteaua COMPANIEI care nu sunt publice, fara autorizatie;

- incercarea de a interveni in functionarea serverelor de hosting sau in reteaua COMPANIEI prin orice mijloace, inclusiv atacarea acestora prin “flooding” sau “DOS”

- folosirea oricaror adrese de e-mail publicate prin intermediul site-ului pentru distribuirea lor pe liste de mailing sau pentru trimiterea de e-mailuri comerciale (“spamming”) sau pentru orice alt scop in afara de trimiterea de e-mailuri personale justificate, fara acordul scris al posesorilor acestor adrese.

Violarea oricarei dintre aceste reguli atrage dupa sine raspunderea civila sau penala. COMPANIA va investiga faptele care implica asemenea incalcari, cooperand cu autoritatile pentru prevenirea sau impiedicarea unor astfel de incalcari.

DISPONIBILITATEA SERVICIULUI

COMPANIA isi rezerva dreptul de a modifica sau de a intrerupe, temporar sau permanent, partial sau in totalitate, serviciile puse la dispozitie prin intermediul acestui site, cu sau fara o notificare prealabila.

COMPANIA nu este raspunzatoare fata de utilizator, orice terta persoana fizica sau juridica sau institutie pentru modificarea, suspendarea sau intreruperea serviciilor disponibile prin intermediul site-ului.

COMPANIA poate schimba in orice moment continutul si conditiile de folosire a site-ului. Noile conditii devin valabile in momentul in care au fost facute publice prin inscriere in acest site si nu au caracter retroactiv.

 CONFIDENTIALITATE SI INFORMATII PERSONALE

Informatiile personale puse la dispozitia site-ului COMPANIEI sunt protejate in conditiile legii 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date si in conditiile Regulamentului UE 679/2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date 

Utilizatorii site-ului COMPANIEI au la dispozitie sectiunea de cont. Aceasta este activata prin completarea campurilor din formularul de inregistrare on-line si este conditionata de introducerea unei adrese valide de e–mail si de setarea unei parole. Dupa login, aceasta sectiune  permite utilizatorilor accesul la istoricul de comenzi si la anumite facilitati (completarea automata a campurilor din formularul de comanda, statusul comenzilor).

Utilizatorul este in intregime responsabil pentru pastrarea confidentialitatii asupra parolei asociate accesului la serviciile AranjareaMesei.ro  conditionate de logare.

La solicitarea explicita a utilizatorului adresata la contact@aranjareamesei.ro , COMPANIA se obliga sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga si sa inceteze prelucrarea datelor personale ale utilizatorului, în mod gratuit, conform dispozitiilor Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date si in conditiile Regulamentului UE 679/2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date 

COMPANIA se obliga sa nu faca publica adresa de e-mail a utilizatorilor si sa nu o dezvaluie unei terte parti, daca aceasta nu se afla intre partenerii agreati in mod expres, in afara cazului in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si/sau procedurile judiciare.

COMPANIA nu-si asuma nici un fel de responsabilitate pentru situatiile in care utilizatorul isi publica adresa sau orice alte date personale, din proprie initiativa, intr-un mesaj public, pe oricare dintre paginile COMPANIEI.

Pe site-ul AranjareaMesei.ro pot fi prezente reclame si/sau legaturi catre pagini ale unor terte parti, inclusiv parteneri, furnizori de publicitate sau sponsori. Informatiile furnizate unor pagini externe nu se afla sub controlul COMPANIEI si orice publicare a unor date personale pe alte pagini de pe Internet se face pe propriul risc.

COMPANIA isi rezerva dreptul de a modifica, revizui, completa aceste reguli in orice moment. Orice modificare va fi facuta publica in aceasta pagina si va intra efectiv in vigoare din momentul postarii ei pe site.

 EXPEDITIE SI LIVRARE

Livrarea in IASI se face in decursul zilei in care comanda a fost finalizata si confirmata, daca finalizarea a fost efectuata pana la ora 11:30 sau in termen de 24 de ore (o zi lucratoare) pentru comenzile finalizate dupa aceasta ora.

In restul tarii, expedierea comenzilor se face in termen de 24 de ore (o zi lucratoare) pentru comenzile finalizate si confirmate pana la ora 12:00 si in termen de 48 de ore (doua zile lucratoare) pentru comenzile finalizate dupa aceasta ora.

Livrarea produselor in tara are loc in 24-48 de ore de la confirmarea expedierii comenzii.

Onoram doar comenzile catre adrese din Romania.

 COSTURILE DE TRANSPORT

Pot varia in functie de destinatie, de greutatea si marimea coletului.

Tarifele de transport sunt stabilite de catre firmele de curierat si pot fi achitate la DESTINATIE (de catre client) sau la EXPEDITIE (caz in care costurile de transport se vor adauga la valoarea facturii; aceasta metoda prezinta avantajul reducerii costurilor de transport, in baza contractelor incheiate intre COMPANIE si firmele de curierat partenere). COMPANIA nu stabileste in mod independent costurile de transport si nu este beneficiarul acestor sume.

Livrarea comenzilor se face prin FanCourier.

Taxa de livrare pentru coletele cu valoare de pana la 300 lei este de 12 lei.

Pentru comenzile care depasesc 300 lei, livrarea este GRATUITA.

Comenzile se pot ridica si de la sediul COMPANIEI situat in judet Iasi, loc.Valea Lupului, str.Diminetii nr.3. In acest caz nu se aplica taxe de transport.

PLATA

Plata se poate face:

  1. In numerar, la livrare (sistem ramburs).
  2. Prin banca: daca preferati aceasta modalitate de plata, va rugam sa ne anuntati; un reprezentant al COMPANIEI se va ocupa de toate detaliile (factura proforma, confirmare plata etc.) astfel incat comanda dvs. sa fie livrata in cel mai scurt timp. Livrarea produselor se va face numai dupa intrarea banilor in contul nostru. Confirmarea platii poate dura intre 24 si 48 de ore (1 -2 zile lucratoare).

 GARANTIE SI RETURNAREA PRODUSELOR

Toate bunurile comercializate de COMPANIE beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. " Art. 4,b Cap. I, ORDONANTA nr.130 din 31 august 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta.

Clientii  COMPANIEI pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 10 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

COMPANIA poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.

COMPANIA va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.

Termenii si conditiile prezentate respecta legislatia in vigoare: Legea 365/2002 privind comertul electronic si Legea 51/2003 pentru aprobarea OG 130/2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanta.

Produsele care urmeaza a fi schimbate/returnate in perioada de garantie se trimit la unul dintre punctele de lucru ale VANZATORULUI, insotite de o copie dupa factura care atesta cumpararea lor. Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate integral de catre CUMPARATOR, urmand ca VANZATORUL sa trimita pe cheltuiala proprie produsul ce va fi primit in schimb dupa constatarea defectului, integritatii sigiliilor, precum si modului de manevrare/montare. Trimiterea produselor defecte se face DUPA ANUNTAREA PREALABILA A UNUI REPREZENTANT AL VANZATORULUI, specificand exact care este defectul constatat. Defectele VIZIBILE se reclama in momentul efectuarii receptiei.

Prin DEFECT VIZIBIL se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului. Orice reclamatie ulterioara referitoare la acest tip de defecte nu va fi luata in considerare. Receptia se considera ca fiind efectuata in aceeasi zi in care produsul a fost livrat si/sau preluat de catre client sau un reprezentant al acestuia.

VANZATORUL este exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca produsele in cauza au fost manevrate sau depozitate in mod necorespuzator, utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate/ vandute, montate gresit, au suferit imersii de lichide, socuri mecanice, termice sau de orice natura sau au intrat in contact cu substante a caror folosire nu este necesara in procesul de inlocuire/montare.

VANZATORUL este de asemenea exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca beneficiarul reparatiei efectuate de CUMPARATOR a utilizat/ manevrat aparatul in mod necorespunzator, indiferent daca VANZATORUL i-a adus sau nu la cunostinta beneficiarului conditiile in care se acorda garantia pentru reparatie. Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei.

 

Date de care trebuie tinut cont atunci cand se returneaza produsele comandate:

  • Contravaloarea transportului produselor catre sediul COMPANIEI (vanzatorului) va fi suportata de client;
  • Produsele trebuie sa fie in stare foarte buna, sa nu fie folosite sau uzate; acestea se pot returna doar in ambalajul original fara a fi deteriorate (scotch lipit direct pe cutie ori cu urme de lovituri )
  • In situatia in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat;
  • Starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor. Orice semn de uzura existent pe ambalaj / produs atrage anularea dreptului de returnare.
  • In cazul tuturor materialelor perisabile / consumabile, folosirea lor (fie si numai o singura data) nu mai permite returnarea lor.
  • Alte date specifice privitoare la situatia si starea produselor se pot obtine prin intermediul formularului de contact de pe site sau prin email / telefon.

Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.

Exceptie de la returnare:

  • produsele aduse pe comanda speciala (care nu sunt in mod uzual in stocul COMPANIEI),
  • produsele consumabile (hartie de copt, saci menajeri etc.)
  • produsele folosite
  • produsele perisabile.

Un produs este considerat folosit atunci cand:

Produsul sau ambalajul prezinta urme de uzura (modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi etc)

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii, se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca COMPANIA nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

Daca intampinati orice probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti solicita consiliere suplimentara la telefon +4 0232. 21.94.94 sau ne puteti scrie pe contact@aranjareamesei.ro.

 LITIGII

Pentru orice conflict aparut intre COMPANIE si clientii sai se va cauta o rezolvare pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, litigiul va fi solutionat de catre instanta judecatoreasca pe a carei raza teritoriala se afla sediul COMPANIA.

 EXONERAREA DE RASPUNDERE

Acceptand sa utilizati acest site, declarati in mod expres si implicit ca intelegeti ca sunteti de acord cu urmatoarele:

 - utilizarea site-ului se face pe propria raspundere. COMPANIA este exonerata in mod expres de toate raspunderile de orice fel, exprimate direct sau indirect, inclusiv, dar nu limitat la, garantiile indirecte de vanzare sau conformitate cu specificatiile pentru un anume scop.
COMPANIA nu ofera nici o garantie ca:

- informatiile vor implini toate cerintele dumneavoastra ;

- serviciile vor fi neintrerupte, la timp, sigure sau fara erori,

- rezultatele ce se vor putea obtine din folosirea informatiilor site-ului vor fi corecte sau de incredere,

- orice eroare de program va fi corectata.

 

Nici un sfat sau alte informatii orale sau scrise, obtinute de la site-ul COMPANIA sau prin intermediul serviciilor site-ului, nu constituie o garantie, daca nu este stipulata expres in Termenii si conditiile de utilizare.

LIMITAREA RASPUNDERII

COMPANIA nu va fi raspunzator pentru nici un fel de pagube directe, indirecte, accidentale, speciale, inclusiv, dar nu limitat la, pagube pentru pierderi de profit, bunavointa, posibilitatii de folosire, date sau alte pierderi intangibile sau incomensurabile (chiar daca COMPANIA a fost informata anterior de posibilitatea aparitiei unor asemenea pierderi), rezultand din:

- utilizarea sau imposibilitatea utilizarii informatiilor site-ului;

- costul procurarii de bunuri sau servicii complementare rezultand din orice bunuri, date, informatii sau servicii achizitionate sau obtinute, mesaje primite, tranzactii incepute prin/ de pe site-ul COMPANIEI;

- declaratii sau actiuni ale oricarei terte parti asupra serviciilor site-ului;

- orice alta problema legata de serviciile site-ului.

Daca se considera ca orice material pus la dispozitie pe site, postat de COMPANIE, de catre terti sau utilizatori, violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, este necesara semnalarea acestei situatii la adresa contact@aranjareamesei.ro.

Acest site este oferit in aceasta forma fara alte garantii. COMPANIA nu este si nu poate fi facuta responsabila pentru nepotriviri, indisponibilitati sau alte defecte ale acestui site sau ale continutului sau.

 

 FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

CONDITII DE RETUR GRATUIT

Conditii de retur GRATUIT

1. Oferta este valabila doar pentru localitatile acoperite de Fan Courier cu zero km suplimentari ; Clientii care nu au adresa de livrare intr-una din aceste localitati pastreaza toate drepturile de retur a produselor conform prevederilor legale si celor specifiate in Termenii si Conditiile de utilizare a website-ului, mai putin plata taxei de retur de catre AranjareMesei.ro

2. Clientii au la dispozitie 14 zile calendaristice pentru a solicita returul produselor;

3. In cazul respectarii conditiilor de retur, AranjareaMesei.ro va returna banii clientului si va plati in plus transportul pentru retur;

4. Informatiile necesare care trebuie furnizate AranjareaMesei.ro pentru trimiterea curierului sunt urmatoarele:

-  data expedierii coletului;

-  numarul Comenzii;

-  suma de returnat;

-  adresa de unde curierul urmeaza sa preia coletul de retur;

-  modalitatea de plata dorita (datele contului bancar sau voucher de cumparaturi echivalent cu suma produselor returnate).

5. La primirea informatiilor referitoare la intentia de retur a clientului, AranjareaMesei.ro efectueaza o solicitare la curier si trimite curierul la adresa indicata in comunicarea clientului pentru a ridica coletul de returnat. Costurile de transport ale coletului/elor returnate nu intra in responsabilitatea clientului, acestea urmand a fi asumate de AranjareaMesei.ro.

6. In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu AranjareaMesei.ro).

7. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

8. In cazul in care clientul a constatat un defect al produsului in momentul receptionarii comenzii, inclusiv defecte sau sparturi ce pot fi cauzate de conditiile de transport, clientul are obligatia de anunta AranjareaMesei.ro in maxim 24 de ore fie prin e-mail la contact@aranjareamesei.ro sau telefonic la 0232.219.494.Clientul va trimite fie dovezi sub forma de fotografii sau va returna produsul dupa contactarea noastra prealabila. In cazul respectarii acestor conditii, clientul poate opta pentru schimbarea GRATUITA a produsului de catre AranjareaMesei.ro sau pentru returnarea integrala a banilor.

9. In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata.

10. In cazul in care AranjareaMesei.ro va renunta la acoperirea costului de retur (plata taxei de returnare), clientii care au comandat pana la acel moment vor beneficia in continuare de conditiile de retur gratuit  pana la expirarea celor 14 zile calendaristice din momentul achizitiei. O astfel de renuntare nu atinge drepturile legale ale clientilor de a returna produsele si de a primi banii inapoi conform prevederilor legale.

YjliZTllZ